چهارشنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home برند

تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل

مدیر سایت توسط مدیر سایت
8, آگوست 2020
in برند, برندینگ, دسته‌بندی نشده
0
تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل
1
بازنشر
16
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

دنیای اطراف ما هر روز کوچک‌تر می‌شود و اطلاعات زیادی در دسترس عموم قرار دارد. متخصصان در فضای آفلاین و آنلاین شهرت پیدا می‌کنند. فقط کمی زمان کافی است تا با یک جستجوی خوب افراد متخصص در هر حوزه‌ای را پیدا کنیم، به همین دلیل بحث برند شخصی در کسب‌وکار بسیار اهمیت پیدا کرده‌است.

امروزه همه به دنبال بهترین‌ها هستند و ترجیح می‌دهند برای پروژه‌های خود تیم ایده‌آل خود را داشته باشند و کار با فریلنسرها طرفداران زیادی پیدا کرده‌است پس برند شخصی در کار فریلنسرها می‌تواند بسیار مهم باشد، البته اگر آنها دانش و تجربه کافی و همکاری استاندارد مشتریان داشته‌باشند برندشان در حال شکل‌گیری است اما مانند خلق و توسعه هر برندی نیاز به استراتژی، تلاش، زمان و هزینه دارد و اگر به عنوان یک صاحب برند، آن هم برند شخصی خودتان، تصمیم به ایجاد یک برند پیشرو و تخصصی بگیرید لازم است از متخصصان کمک بگیرید یا اگر خودتان یکی از همین متخصصان هستید یه عنوان یک پروژه به آن نگاه کنید پروژه‌ای که کارفرمای آن هم خود خود شما هستید!
در ادامه چند توصیه مهم را در نظر بگیرید:

۱- بیوگرافی:

می‌توان گفت مرحله انتخاب نام برند برای برند شخصی قبلا انجام شده است! بهتر است همه جا از نام خودتان استفاده کنید یا اگر اسم جایگزینی دارید این نام، نام همیشگی شما خواهد بود.
در قدم اول به یک متن بیوگرافی مشخص برای خود احتیاج دارید و می‌توانید در فرمت‌های متفاوت از آن استفاده کنید، متن کامل آن را در وبسایت بگذارید، نسخه خلاصه آن برای لینکدین مناسب است، مهم‌ترین نکات را به صورت خلاصه در بیو اینستاگرام بنویسید و یک نسخه با ۱۴۰ کارکتر برای توییتر تدوین کنید. شاید بهتر است بگوییم بیوگرافی در برند شخصی شبیه داستان برند است(البته خلاصه‌ای از آن) و در دنیای کوچک امروز توصیه می‌کنم این داستان را کاملا واقعی بنویسید.

Related posts

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

20, نوامبر 2020
هنر اقناع در بازریابی

هنر اقناع در بازریابی

11, اکتبر 2020

۲- هویت بصری:

رنگ‌های برند خود را انتخاب کنید و از مفهوم رنگ‌ها کمک بگیرید، این مفهوم در گرو استراتژی شما، ارزش قابل ارائه و مشتریان هدف شما خواهد بود. لوگوی خود را به دست طراح حرفه‌ای بسپارید حتا اگر آن خودتان باشید، آن را درخور شخصیت برند طراحی کنید و سعی کنید به اندازه خودتان منحصر به فرد باشد.
ظاهر شما بهتر است شبیه به هویت بصری برند شخصی باشد سعی کنید واقعی و باورپذیر باشید!

۳- کانال‌های ارتباطی:

حضور در شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از برندها الزامی است، یک پروفایل می‌تواند رسانه برند باشد و این حضور برای برند شخصی بهتر است پررنگ باشد. یکی از راه‌های همیشگی برای انتخاب یک برند، تحلیل رسانه‌ها(پروفایل‌ها)‌ در شبکه‌های اجتماعی است. تناسب، همسویی و یکپارچگی محتواها بسیار مهم است و شما این امکان را دارید که تمام اطلاعاتی را که می‌خواهید درباره برند خود در دسترس قرار دهید و از ابعاد مختلف شخصیتی و مهارت‌های خود حرف بزنید.
دنیای دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند که یک بروشور کامل درباره خودتان در فرمت‌های مختلف محتوایی به اشتراک بگذارید.

۴- تعریف برند:

به عنوان یک فریلنسر لازم است تعریف قابل درکی از برند خود داشته باشیم، می‌توان تعریف برند را متناسب با نیاز مشتری ارائه داد و ممکن است با توجه به تعدد توانایی‌های فردی تعاریف متفاوتی ارائه شود آن‌هم در دنیای بی‌مرز فریلنسری و مهم است که مشتریان هدف در هر مرز جغرافیایی، با هر فرهنگ و ذهنیتی برداشت درستی از شما داشته باشند.

۵- اورنس:

تبلیغات دهان‌به‌دهان برای شما مثل هر برندی بسیار مهم است و این در برند شخصی یعنی “شهرت”، مهم است که درباره شما چه می‌گویند و شما به چه چیزی در دنیای کسب‌وکار شهره هستید. متعهد، متخصص بودن و داشتن رفتار حرفه‌ای مهم‌ترین صفاتی است که باید شما را با آنها بشناسند.
برای بهترین یا یکی از بهترین‌ها بودن، پیشرو باشید و چیزی بیش‌تر از آنچه از شما خواسته شده ارائه دهید و سعی کنید قبل از زمان تحویل، کار را تحویل دهید.

۶- بازخورد:

از مشتریان خود بازخورد بگیرید، همیشه برای بهبود موثر، اخذ بازخورد لازم داریم! نظرات مشتریان راهی رایج برای شناخت نقاط قوت و ضعف است، شاید پیشنهادات بهبود خوبی هم ارائه کنند.، همیشه نکات ریزی از دید ما دور می‌ماند که دانستن آنها به رشد و توسعه برند کمک می‌کند.

منبع: ایران ادز

بازنویسی توسط تیم تحریریه مجله هشت

مطلب قبل

جایگاه برندتان را برای جذب مشتریان مناسب بدست آورید

مطلب بعد

مطلب بعد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

درباره ظرفیت‌های دیجیتال‌مارکتینگ در ایران

درباره ظرفیت‌های دیجیتال‌مارکتینگ در ایران

1 سال قبل
دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

3 ماه قبل
تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل

تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل

7 ماه قبل
۱۰ رویداد جهانی بازاریابی‌دیجیتال برای پیشگامان صنعت

۱۰ رویداد جهانی بازاریابی‌دیجیتال برای پیشگامان صنعت

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود