دوشنبه, ۱۱ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی

درباره ظرفیت‌های دیجیتال‌مارکتینگ در ایران

بازنشر یادداشت مجتبی محمدیان در سایت کافه بازاریابی

مدیر سایت توسط مدیر سایت
26, ژانویه 2020
in ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی, دیجیتال مارکتینگ
0
درباره ظرفیت‌های دیجیتال‌مارکتینگ در ایران
0
بازنشر
13
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

این یادداشت رو به بهانه چند صدمین پروپوزال “دیجیتال‌مارکتینگی” که بررسی کردم و فقط “اینستاگرام‌مارکتینگ” بود، می‌نویسم. اگر سنتان برسد قدیم‌ترها روی کنترل تلویزیون یک چیز زمخت می‌انداختند به نام محافظ. محافظ برای این بود که کنترل نو بماند. خراب نشود و احتمالا موقع فروش هنوز نو باشد. ما به استفاده نکردن و نو نگه داشتن عادت داریم. خوب که نگاه می‌کنم، می‌بینیم ما خیلی اهل استفاده “نکردنیم”. ماشین می‌خریم و پلاستیک صندلی‌اش را نمی‌کنیم. مبل می‌خریم رومبلی روی آن می‌اندازیم. کلی برای آمدن رنگ دلخواه گوشی موبایل به بازار صبر می‌کنیم آخر سر یک کاور زمخت روی آن می‌اندازیم. دوچرخه می‌خریم و نوار پیچش می‌کنیم.

به نظرم ادامه همان فرهنگ می‌شود چیزی که در فضای دیجیتال‌مارکتینگ ایران می‌بینیم. به نظر می‌رسد ما نسلی هستیم که از ابعاد مختلف دیجیتال‌مارکتینگ هم فقط “اینستاگرامش” را می‌بینیم. استثناها را بگذارید کنار. تولید محتوای روزانه و عکس‌العمل نشان دادن به چهارتا رویداد تقویمی نخ نما و انتشار چهار تا عکس از محصول در زوایای مختلف و ریختن پول در جیب ۴ تا اینستاگرامر تمام چیزی است که غالبا در فضای دیجیتال‌مارکتینگ ایران می‌بینیم. ظرفیت‌های دیجیتال‌مارکتینگ بسیار بیش از این‌هاست. این همه پلتفرم مختلف برای ارتباط و تاثیرگذاری مخاطب. این همه پتانسیل برای شناخت Insight مخاطب، این همه ظرفیت برای دسترسی به بخش‌های خاص بازار. این همه پتانسیل فروش. این همه پتانسیل تحقیقاتی و تحقیقات بازار. دیجیتال‌مارکتینگ اینستاگرام مارکتینگ نیست. گاهی از خودم می‌پرسم باقی ظرفیت‌ها را برای کی نگه داشتید؟

Related posts

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

20, نوامبر 2020
ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

25, ژانویه 2020

به نظر الان وقتش است که بگویم ما دیجیتال‌مارکتینگ را وارد کردیم ولی فرهنگش را وارد نکردیم. شرکت‌ها در حال قدم گذاشتن به مرحله جدیدی هستند. شرکت‌ها در اینستاگرام ماجراجویی‌های خودشون رو کردند. به قدر کفایت محتوای روزانه و روتین و نخ نما نشان دادند. حالا وقتشه پلاستیک‌های دیجیتال‌مارکتینگ ایران رو بکنیم یه ذره از ظرفیت‌هاش استفاده کنیم.

راستی اگر علاوه بر چیزهایی که من گفتم، مصداقی برای “استفاده نکردن” دارید، بگید.

منبع: کافه بازاریابی

Tags: بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگ
مطلب قبل

ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

مطلب بعد

برندسازی و نقش جایگاه یابی در آن

مطلب بعد
برندسازی و نقش جایگاه یابی در آن

برندسازی و نقش جایگاه یابی در آن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

چگونه منتورینگ را در دوران کووید ۱۹ دنبال و اولویت بندی کنیم؟

چگونه منتورینگ را در دوران کووید ۱۹ دنبال و اولویت بندی کنیم؟

3 ماه قبل
هر آنچه که باید در مورد ایونت مارکتینگ بدانید

هر آنچه که باید در مورد ایونت مارکتینگ بدانید

1 سال قبل
مقدمه ‫ای بر خلق یک برند مد‬

مقدمه ‫ای بر خلق یک برند مد‬

1 سال قبل
برندسازی و نقش جایگاه یابی در آن

برندسازی و نقش جایگاه یابی در آن

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود