صنعت بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تحول است. و بهتربن راه برای تکامل آن همگام شدن با ترند روزبا حضور در کنفرانسها و رویدادهاست. بینش با کسب اطلاعات در مورد پیشرفت های جدید در کسب و کار شما بدست میآید. مکالمات هدفمند، تبادل اطلاعات و دسترسی به اصطلاحات جدید از این طریق ممکن میشود.
۱- اینباندر (The Inbounder ):
یک از رویدادهای روشنفکرانه بازاریابی دیجیتال است که سال گذشته بسیار موفقیت آمیز بود.
این ایونت، ۲۵ و ۲۶ آپریل ۲۰۱۸ در مادرید با حضور ۲۸ متخصص جهانی برگزار گردید که در آن پنلی از سخنران تاثیرگذار وجود داشت که در حوزههای بازاریابی دیجیتال، ابزارهای کاربردی و استراتژیهای برنده برای رشد و توسعه مشاغل صحبت کردند. رویداد امسال که قرار بود در در والنسیا باشد برگزار نخواهد شد.
۲- کنفرانس و نمایشگاه جهانی بازاریابی محتوا:
امروزه بازاریابی محتوا از همیشه مهمتر است. این رویداد به همین منظور در کلیولند اوهایو، با ۱۲۰ جلسه و کارگاه آموزشی و حضور متخصصان بازاریابی برندهای تجاری سراسر جهان برگزار میگردد.
این رویداد از ۳تا۶ سپتامبر، فرصت یادگیری استراتژی، یکپارچگی و اندازهگیری است همچنان جایی برای ایدههای جدید.رویداد بعدی ۱۳تا۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ خواهد بود.
۳- نمایشگاه جهانی DMWF:
تکنولوژی بازاریای برای کسانی که سعی دارند در آینده در دنیای کسب و کار، خود را اثبات کنند ضروری است!
این رویداد از ۲۳و ۲۴ می در لندن برگزار میگردد.متخصصان بازاریابی از سراسر جهان در این رویداد گردهم میآیند تا در مورد آخرین فناوریها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تجارت الکترونیک، بازاریابی محتوا و موضوعات دیگر حرف بزنند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. رویداد بعدی ۲۸و۲۹ می ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.
۴- BEHAVE:
درک بهتر رفتار انسان به بازاریابی کمک میکند. این رویداد از۱۲و۱۳ ژوئن برگزار شد تا بازاریابی، بهینهسازی و آزمایش تستهای روانشناسی رفتاری را در هم میآمیزد.
۵- تحول دیجیتال در اروپا:
رهبران کسب وکار و مبتکران فناوری ۹ و ۱۰ اکتبر در لندن گردهم میآیند تا در مورد خلق مجدد محصولات، فناوریها، فرایندها و فرهنگها در حوزه تحول دیجیتال حرف بزنند.
۶- I-COM مجمع جهانی دادهها و اندازهگیری در حوزه بازاریابی:
این رویداد داده محور در اسپانیا با حضور مدیران بازاریابی و رهبران مشاغل پیشرو تاثیرگذار در ایجاد نوآوریهای بازاریابی، با تمرکز بر استفاده و تجزیه تحلیل دادهها برای رسیدن به بینشی جهت دستیابی به نتایج بهتر و تجربهی مرغوبتر برگزار میگردد. این رویداد می ۲۰۲۰ هم در اسپانیا برگزار خواهد شد.
۷- نمایشگاه بازاریابی جستجویی (SMX):
بزرگترین کنفرانس بازاریابی جستجویی ۲۱و۲۲ می در لندن، ۳۰سپتامبر تا ۱ اکتبر در برلین برگزار میگردد که در آن نکات و ترفندهای ارزشمندی را برای بهبود این استراتژی مطرح میشود.
۸- اجلاس بازاریابی تجربی:
۱۴تا۱۶ می در وگاس بزرگترین کنفرانس بازاریابی تجربی با حضور بیش از ۲۰۰۰ بازاریاب از سراسر جهان و مغزهای متفکر برندهایی چون پپسی، مایکروسافت، توییتر، باکاردی و … برگزار میگردد. این رویداد فضایی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، اطلاعات و تخصص این افراد است. ترندها و شیوههای بازاریابی همراه با بحث و گفتگو حول مطالعات موردی از نویسندگان، پژوهشگران و کارشناسان مطرح خواهد شد. این رویداد در سال ۲۰۲۰، ۱۱تا ۱۳ می در شیکاگو خواهد بود.
۹- اجلاس نوآوری در استراتژی و بازاریابی دیجیتال:
تعدادی از بهترین رهبران بازاریابی دیجیتال و استراتژی ۱۷و ۱۸ آپریل در هنگ کنگ گرد هم آمدند. آخرین ترندهای صنعت مثل بازاریابی چند پلتفرمی، دلبستگی مشتری، وفاداری به برند، ابزار تجزیه و تحلیل و استفاده از دادهها جهت توسعه استراتژیهای بازاریابی همراه با مطالعات موردی ازجمله مطالب مورد بحث این رویداد خواهد بود.
۱۰- اجلاس بازاریابی چین:
حدود ۸۰۰۰ متخصص بازاریابی و فناوری بازاریابی که ارتباطی با فعالیتهای بازاریابی در چین را داشته باشند کنار هم در ۲۲تا۲۵ جولای جمع شدند تا از تفکر و تخصص خود سخن بگویند.