چهارشنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home ایونت مارکتینگ

۱۰ رویداد جهانی بازاریابی‌دیجیتال برای پیشگامان صنعت

مدیر سایت توسط مدیر سایت
29, دسامبر 2019
in ایونت مارکتینگ, بازاریابی, دسته‌بندی نشده
0
۱۰ رویداد جهانی بازاریابی‌دیجیتال برای پیشگامان صنعت
0
بازنشر
21
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

صنعت بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تحول است. و بهتربن راه برای تکامل آن همگام شدن با ترند روزبا حضور در کنفرانس‌ها و رویدادهاست. بینش با کسب اطلاعات در مورد پیشرفت های جدید در کسب و کار شما بدست می‌آید. مکالمات هدفمند، تبادل اطلاعات و دسترسی به اصطلاحات جدید از این طریق ممکن می‌شود.

۱- اینباندر (The Inbounder ):
یک از رویدادهای روشنفکرانه بازاریابی دیجیتال است که سال گذشته بسیار موفقیت آمیز بود.
این ایونت، ۲۵ و ۲۶ آپریل ۲۰۱۸ در مادرید با حضور ۲۸ متخصص جهانی برگزار گردید که در آن پنلی از سخنران تاثیرگذار وجود داشت که در حوزه‌های بازاریابی دیجیتال، ابزارهای کاربردی و استراتژی‌های برنده برای رشد و توسعه مشاغل صحبت کردند. رویداد امسال که قرار بود در در والنسیا باشد برگزار نخواهد شد.

۲- کنفرانس و نمایشگاه جهانی بازاریابی محتوا:
امروزه بازاریابی محتوا از همیشه مهم‌تر است. این رویداد به همین منظور در کلیولند اوهایو، با ۱۲۰ جلسه و کارگاه آموزشی و حضور متخصصان بازاریابی برندهای تجاری سراسر جهان برگزار می‌گردد.
این رویداد از ۳تا۶ سپتامبر، فرصت یادگیری استراتژی، یکپارچگی و اندازه‌گیری است همچنان جایی برای ایده‌های جدید.رویداد بعدی ۱۳تا۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ خواهد بود.

Related posts

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

20, نوامبر 2020
هنر اقناع در بازریابی

هنر اقناع در بازریابی

11, اکتبر 2020

۳- نمایشگاه جهانی DMWF:
تکنولوژی بازاریای برای کسانی که سعی دارند در آینده در دنیای کسب و کار، خود را اثبات کنند ضروری است!
این رویداد از ۲۳و ۲۴ می در لندن برگزار می‌گردد.متخصصان بازاریابی از سراسر جهان در این رویداد گردهم می‌آیند تا در مورد آخرین فناوری‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تجارت الکترونیک، بازاریابی محتوا و موضوعات دیگر حرف بزنند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. رویداد بعدی ۲۸و۲۹ می ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

۴- BEHAVE:
درک بهتر رفتار انسان به بازاریابی کمک می‌کند. این رویداد از۱۲و۱۳ ژوئن برگزار شد تا بازاریابی، بهینه‌سازی و آزمایش تست‌های روانشناسی رفتاری را در هم می‌آمیزد.

۵- تحول دیجیتال در اروپا:
رهبران کسب وکار و مبتکران فناوری ۹ و ۱۰ اکتبر در لندن گردهم می‌آیند تا در مورد خلق مجدد محصولات، فناوری‌ها، فرایندها و فرهنگ‌ها در حوزه تحول دیجیتال حرف بزنند.

۶- I-COM مجمع جهانی داده‌ها و اندازه‌گیری در حوزه بازاریابی:
این رویداد داده محور در اسپانیا با حضور مدیران بازاریابی و رهبران مشاغل پیشرو تاثیرگذار در ایجاد نوآوری‌های بازاریابی، با تمرکز بر استفاده و تجزیه تحلیل داده‌ها برای رسیدن به بینشی جهت دستیابی به نتایج بهتر و تجربه‌ی مرغوبتر برگزار می‌گردد. این رویداد می ۲۰۲۰ هم در اسپانیا برگزار خواهد شد.

۷- نمایشگاه بازاریابی جستجویی (SMX):
بزرگترین کنفرانس بازاریابی جستجویی ۲۱و۲۲ می در لندن، ۳۰سپتامبر تا ۱ اکتبر در برلین برگزار می‌گردد که در آن نکات و ترفندهای ارزشمندی را برای بهبود این استراتژی مطرح می‌شود.

۸- اجلاس بازاریابی تجربی:
۱۴تا۱۶ می در وگاس بزرگترین کنفرانس بازاریابی تجربی با حضور بیش از ۲۰۰۰ بازاریاب از سراسر جهان و مغزهای متفکر برندهایی چون پپسی، مایکروسافت، توییتر، باکاردی و … برگزار می‌گردد. این رویداد فضایی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، اطلاعات و تخصص این افراد است. ترندها و شیوه‌های بازاریابی همراه با بحث و گفتگو حول مطالعات موردی از نویسندگان، پژوهشگران و کارشناسان مطرح خواهد شد. این رویداد در سال ۲۰۲۰، ۱۱تا ۱۳ می در شیکاگو خواهد بود.

۹- اجلاس نوآوری در استراتژی و بازاریابی دیجیتال:
تعدادی از بهترین رهبران بازاریابی دیجیتال و استراتژی ۱۷و ۱۸ آپریل در هنگ کنگ گرد هم آمدند. آخرین ترندهای صنعت مثل بازاریابی چند پلتفرمی، دلبستگی مشتری، وفاداری به برند، ابزار تجزیه و تحلیل و استفاده از داده‌ها جهت توسعه استراتژی‌های بازاریابی همراه با مطالعات موردی ازجمله مطالب مورد بحث این رویداد خواهد بود.

۱۰- اجلاس بازاریابی چین:
حدود ۸۰۰۰ متخصص بازاریابی و فناوری بازاریابی که ارتباطی با فعالیت‌های بازاریابی در چین را داشته باشند کنار هم در ۲۲تا۲۵ جولای جمع شدند تا از تفکر و تخصص خود سخن بگویند.

مطلب قبل

روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

مطلب بعد

برترین برندهای روابط‌عمومی در سال 2019

مطلب بعد
برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

برترین برندهای روابط‌عمومی در سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل

تبدیل یک فریلنسر به یک برند کامل

7 ماه قبل
چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید

چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید

1 سال قبل
نکته هایی که در همکاری با آژانس های تبلیغاتی باید بخاطر داشت!

نکته هایی که در همکاری با آژانس های تبلیغاتی باید بخاطر داشت!

1 سال قبل
ایونت مارکتینگ در عصر دیجیتال

ایونت مارکتینگ در عصر دیجیتال

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود