چهارشنبه, ۱۳ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home دسته‌بندی نشده

۵گرم ویروس با ما چه کرد؟

مدیر سایت توسط مدیر سایت
8, ژوئن 2020
in دسته‌بندی نشده
0
1
بازنشر
29
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

کرونا سرزده از راه رسید اونم قبل از عمو نوروز و زندگی همه ما رو تحت تاثیر قرار داد، خانواده هشت هم از قدم همین ویروس نتونستند دور هم جمع بشن، بگن و بخندن و قلم برقصانند اما از راه دور، پر از امید و انتظار تک به تک نوشتیم و خواندیم تا «هشتمان» را برای دنیای بعد از این آماده کنیم، با تیپ نصفه راحتی و نصفه کژوال جلسه رفتیم، سرظهر پروژه گرفتیم و دم صبح بعد از ماراتن فیلم‌های جدید و قدیمی، برنامه نوشتیم برای پروژه‌هایمان.

۵گرم ویروس از ما نوع بشر تازه‌ای ساخته، ما که تمام دغدغه‌مون شده بود فعالیت‌های روزمره، با شعار سبک زندگی پروداکتیو، ما که منتظر بودیم برای مهمان‌ها و مهمانی‌های خوانده و ناخوانده نوروز، خودمون شدیم مهمان خودمون و هر روز از خودمون پذیرایی کردیم، یاد گرفتیم و خلاقیت را به چالش کشیدیم، در کنار عزیزانمون زندگی کردیم و شناخت جدیدی از اون‌ها و خودمون پیدا کردیم، ما هرگز آدم‌های قبل خفاش یا مورچه‌خوار خواری نخواهیم شد.

Related posts

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

20, نوامبر 2020
هنر اقناع در بازریابی

هنر اقناع در بازریابی

11, اکتبر 2020

کاسبی‌هایمان دارد نفس نفس می‌زند، دلهره‌ی چه باید کرد، از چشم همه‌ی مسئولیت‌داران این کوچک گرد سبز و آبی از دوردست‌ها پیداست، ۵گرم ویروس همه را در این حوالی شبیه به هم کرده، چه در سبک زندگی چه از آنچه می‌خوریم و می‌پوشیم، فرقی نمیکنه کجای این دایره‌ی دوار ایستادیم، تمام فکر و ذکرمون یکی شده، خستگی‌هامون، شادی‌هامون، عذاهامون، کار کردنمون، چالش‌هامون، خنده‌هامون و …

از دلهره آواز سر می‌دیم و مستانه می‌رقصیم، زیستنمون رو همین موجود بی‌دست، یکدست کرده! مهربان‌تر شدیم و از همیشه عجیب‌تر، شاید این قاتل کوچک قاصد دنیای جدیدی باشد، فارق از اینکه این بلاویروس از کدام بلامخلوق، چجوری و چرا سر و کله‌اش پیدا شده.

در تجربه‌ی سخت و عجیبی از زندگی شخصی و حرفه‌ای هستیم، مفهوم واژه‌ها برامون فرق کرده و حس متفاوتی از نگرانی، دلهره، دلتنگی، همدردی و ناراحتی پیدا کردیم. یادگرفتیم باید مراقب خودمون و عزیزانمون باشیم، با ترس مقصر بودن و دلهره ازدست‌دادن و از دست رفتن، کناری نه‌چندان دنج، آروم گرفتیم، یادگرفتیم که می‌شه روتین زندگی رو تغییر داد، جور دیگه‌ای زیست و با هرچیزی سازگار شد حتی موجودی که با چشم دیده‌نمی‌شه، یادمون اومد که هرچی هست همین لحظه است و شاید هیچ لحظه‌ی بعدی نباشه برای اینجوری بودن.

نیازهامون تغییر کرده، خواسته‌ها و دغده‌های متفاوتی داریم، نگاهمون تغییر کرده، ساده‌ترین رفتارهای روزمره برامون حسرت شده و شروع کردیم به خلق رفتارهای جدید، هرکدوممون برای خودمون آیینی ترسیم کردیم برای زنده زیستن و در همین هیاهوی ساکت، به روزهای آینده‌ای که معلوم نیست کجاست فکرمی‌کنیم، “هشت” رویاهاش رو بزرگتر کرده ما هم چشم انتظاریم که در زمان درست به رویاهاش برسه و برای این انتظار تلاش می‌کنیم، چه تو خونه باشیم، چه تو دفتر، چه کنار هم باشیم و چه دور از هم، از «خانواده هشت» و «هشتمان» مراقبت می‌کنیم تا برای بعد این قصه‌ی عجیب، سالم بمونیم و باز بگیم، بخندیم و قلم برقصانیم.

نویسنده: دنیاسادات امین

مطلب قبل

جایگاه یابی (Positioning ) برای برندهایی که در صنعت خود اولین نیستند!

مطلب بعد

آیا تکنیک‌های قدیمی بازاریابی دیگر کاربردی ندارند؟

مطلب بعد
آیا تکنیک‌های قدیمی بازاریابی دیگر کاربردی ندارند؟

آیا تکنیک‌های قدیمی بازاریابی دیگر کاربردی ندارند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید

چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید

1 سال قبل
چرا نیاز به استراتژی داریم؟

چرا نیاز به استراتژی داریم؟

1 سال قبل
چگونه منتورینگ را در دوران کووید ۱۹ دنبال و اولویت بندی کنیم؟

چگونه منتورینگ را در دوران کووید ۱۹ دنبال و اولویت بندی کنیم؟

3 ماه قبل
بلندینگ، بدترین ترند برندینگ

بلندینگ، بدترین ترند برندینگ

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود