یکشنبه, ۱۰ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home بازاریابی مارکتینگ

نکات بازاریابی از زبان هنرمندان موفق روز

مدیر سایت توسط مدیر سایت
10, ژانویه 2020
in تبلیغات, روابط عمومی
0
نکات بازاریابی از زبان هنرمندان موفق روز
0
بازنشر
9
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

شاید برایتان پیش آمده باشد که ده ‌ا مقاله گوناگون را مطالعه کرده باشید اما هیچ کدام از آنها برای بازاریابی حرفه هنری شما فایده‌ای نداشته باشند. گاهی اوقات بهتر است که پیشنهاداتی را از زبان اهل فن دریافت کنید، کسانی که خود تئوری‌هارا تجربه کردند و این تجارب موفقیت آمیز بوده است.
شاید شما پیش خود فکر کنید که چطور می‌شود خریداران بیشتری را جذب اثر‌هنری خود کنید یا سردرگم باشید که آیا یک صفحه اجتماعی شخصی ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر و یا شاید ساده‌تر از این حرف‌ها شما تنها برای کسب ایده‌ای نو مشغول تحقیق و فعالیت باشید.
لُری مَکنی و جین بِسِت و چند تن از حرفه ای های این صنعت، اینجا هستند تا با به اشتراک گذاشتن تعدادی از استراتژی‌هایی که برای رونق دادن به بازار کار خود و تبدیل کردن آن به یک حرفه پُر رونق استفاده کردند، به شما کمک کنند.

 

Related posts

وفاداری بی‌تماس

چگونه در دنیای بی تماس امروز می‌توان مشتری وفادار داشت؟

4, دسامبر 2020
مدیریت راهبردی دغدغه‌های ارتباطی سازمان، نقش اصلی روابط‌عمومی‌ها

مدیریت راهبردی دغدغه‌های ارتباطی سازمان، نقش اصلی روابط‌عمومی‌ها

23, ژوئن 2020

بازاریابی خود را گسترش دهید

رندی پرسل، نقاش مستقر در نشویل که مجذوب تأثیر هنر بر حافظه است و برا اهمیت ساخت یک شبکه بازاریابی مناسب و خارج از محدوده کاری را به خوبی درک می‌کند.
اثار رندی در اجراهایی در مدارس هنری مانند Alma mater MTSU و برخی نمایشگاه های بین المللی مانند ArtPrize و نمایشگاه های گالری انفرادی هر بیننده ای را شگفت زده کرده است.
او در گروه‌های کاری و اجتماعی مختلفی فعال بوده و در این مورد می‌گوید: «این موضوع کمک بسیاری به حرفه من کرد، از طریق همین روابط اجتماعی گسترده من موفق شدم با افرادی در ارتباط باشم که معمولا سر و کارشان با هنر نیست، اما کارهای من را تنها به این دلیل که من را می‌شناسند و می‌خواهند به رشد من کمک کنند می‌خرند.»
مت فیشر ، بنیانگذار ARTable ، در گفتگو با مجله نشویل هنر، دلیل استقبال از تکنیک رندی را اینگونه خلاصه کرد: «رندی تکنیک محاسبات را به سطح جدیدی منتقل کرده است که کاملاً خودش است. آنچه او از رنگ در نقاشی‌های خود استفاده می کند شگفت‌انگیز است و همیشه لحظه‌ای شگفت‌آور را ایجاد می کند که تصویر در نهایت نمایان می شود. «
روابط‌ اجتماعی گسترده رندی حتی باعث شد که او فرصت نمایش کارهای خود در نمایشگاهی واقع در فرودگاه بین‌المللی نَشویل را پیدا کند.

 

در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

نان کافی هنرمندی است که در زمینه پرتره از افراد گرفته تا دوستان و حیوانات مورد علاقه خود تخصص دارد. هنگام مصاحبه با نان، او به گفت که با افراد فوق‌العاده زیادی در نقاط مختلف دنیا تبادل اطلاعات داشته. افرادی که اگر شبکه‌های مجازی وجود نداشتن او هرگز با آنها رو به رو نمی‌شد!
او که عضو انجمن پرتره آمریکا و انجمن هنرمندان دانشگاهی است دیگز هنرمندان زا اینگونه نصیحت می‌کند: «اگر هنوز این کارا نکردید، همین الان صفحه مجازی خود را باز کرده و کارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.»
نان زمانی که از مرز دوازده‌هزار دنبال کننده در فیسبوک گذشت از آنها درخواست کرد که از خودشان صحبت کنند و با الهام از ۱۷۴ پاسخ برگزیده آنها آخرین اثر خود را نقاشی کرد.
نقاشی‌های او در نمایشگاه‌های بی شماری در لانگ آیلند شهر نیویورک و سراسر آمریکا جوایز ی کسب کرده است.

 

اثر خود را با کلمات توضیح دهید

«جین بست» که در سال ۲۰۱۱ توسط مجله Art Business News به عنوان یکی از ۵۰ هنرمند برتر انتخاب شد، معتقد است: «مردم همیشه می‌خواهند بدانند که چه چیزی انگیزه‌ی خلق یک اثر را به هنرمند داده است. آنها عاشق این هستند که بیشتر و بیشتر درباره اثر شما بدانند زیرا کاری که ما انجام می‌دهیم از نقطه نظر آنها خاص است و واقعا هم اینگونه است!»
جین به مدرسه عکاسی رود آیلند رفت و مسیر خود را برای رسیدن به یک هنرمند حرفه‌ای شروع کرد و قبل از اینکه خودش را صرف نقاشی کند به مدت سیزده سال استودیوی عکاسی موفقی را اداره می‌کرد.
او ادعا می‌کند که توانایی در استفاده از کلمات برای توصیف و توضیح اثر خلق شده یک راه عالی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبینتان خواهد بود.
جین با تلاش برای برقراری ارتباط با بیننده خود در سطحی فراتر از کلمات ، به موفقیت و شناخت بسیار خوبی دست یافته است.

 

Tags: بازاریابیشبکه‌های اجتماعی
مطلب قبل

تفاوت های بازاریابی و روابط عمومی

مطلب بعد

مقدمه ‫ای بر خلق یک برند مد‬

مطلب بعد
مقدمه ‫ای بر خلق یک برند مد‬

مقدمه ‫ای بر خلق یک برند مد‬

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

چالش برندینگ امنی چنل

چالش برندینگ امنی چنل

1 سال قبل

۵گرم ویروس با ما چه کرد؟

9 ماه قبل
کوچینــگ بـرای ایـجـاد تغیـیـر

کوچینــگ بـرای ایـجـاد تغیـیـر

1 سال قبل
ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود