دوشنبه, ۱۱ اسفند, ۱۳۹۹
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
هشت
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی
No Result
View All Result
هشت
Home تبلیغات

چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید

دلایلی که شما را مجاب می کند

مدیر سایت توسط مدیر سایت
29, دسامبر 2019
in ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی, استراتژی, تازه‌ها, تبلیغات
0
چرا با یک آژانس تبلیغاتی کار کنید
0
بازنشر
19
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

همیشه افراد در راس امور هستند که مسوول اصلی موفقیت و یا شکست یک سازمان در نظر گرفته می شوند. اگر بازیکنان تیمی بازی بدی ارائه دهند، این مربی است که از کار برکنار می شود، زمانی که مشتریان شرکتی، شرکت رقیب را انتخاب می کنند، این مدیر عامل است که شغل خود را از دست می دهد و وقتی اقتصاد کشوری رو به افول می گذارد، این رئیس جمهور است که باز خواست می شود. در مقابل اگر سازمانی به موفقیت دست پیدا کند، رهبران هستند که تبدیل به قهرمان می شوند.رهبر به عنوان قربانی شکست ها و قهرمان پیروزی ها، چهره ای مهم در جامعه ی مدرن ماست. با این وجود اگر کمی منطقی تر سخن بگوییم، همگی می دانیم که موفقیت یک سازمان در کنار رفتار‍ رهبر، به بسیاری عوامل دیگر هم، بستگی دارد. اما در هر حال تصدیق می کنیم که رهبری یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در عملکرد یک سازمان است.
( جک پیفر-۱۹۹۸)

 

Related posts

۱ به ۲ و ۲ به ۴،  وایرال شوید!

۱ به ۲ و ۲ به ۴، وایرال شوید!

14, فوریه 2020
آیا مخطب هنوز به دنیای تبلیغات اعتماد دارد؟

آیا مخطب هنوز به دنیای تبلیغات اعتماد دارد؟

8, فوریه 2020

شما صاحب یک کسب و کار هستید و سال‌ها، روزها و زمان زیادی را صرف ساختن یک کسب و کار کرده اید.شما یا رهبر آن مجموعه هستید یا مدیریت آن سازمان را به عهده دارید. از اولین مشتری که پا به مکان کسب شما گذاشته است و اولین خرید را کرده است تا مشتریان بسیاری که اکنون از شما خرید می کنند همه نشان می دهند که شما چگونه کسب خود را به آنها معرفی کرده اید و با چه لحنی و با چه کلامی آنها را به خود وفادار کرده اید. حس دیگران نسبت به کسب و کار شما و تعریفی که از شما دارند نشان می دهد که آیا شما درست قدم برداشته اید یانه؟
کار برای اداره ی زندگی و تشکیل خانواده از اولویت های اصلی شماست. شما می خواهید یک کارآفرین باشید. آیا تا اینجای کار درست گفته ام؟
شما مانند هر صاحب کار مایلید که موفقیت را لمس کنید، تنها مشکل اینست که شما باید حواس خود را به تولید محصول و یا خدمت به مشتریان اختصاص دهید و نیاز دارید زمان کافی برای بدست آوردن رضایت مشتریان داشته باشید. امروز دنیای کسب و کار و زندگی مردم با دیجیتال مارکتینگ عجین شده است.
شما فرصت کافی ندارید که هر روز، به روز رسانی فیس بوک و یا پست گذاری در اینستاگرام را انجام دهید. شما وقت ندارید مجله ای را که می خواهید در آن تبلیغ کنید را بررسی کنید که آیا به درد کار شما می خورد یانه؟ شما اگر بخواهید این کارها را شخصا انجام دهید بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. شما ساعت ها بایستی به مذاکره در مورد قیمت تبلیغات و چانه زنی در مورد آن بپردازید، این کار امروزه یک تخصص است. برای رشد مجموعه شما نیاز دارید ساعت های بیشتری را به گسترش مجموعه اختصاص دهید.
روز ۲۴ ساعت دارد و شما باید به کار و زندگی شخصی خود با خانواده هم فکر کنید. بهترین راه ممکن اعتماد به یک آژانس تبلیغاتی است که بتواند ارتباطات شما و مشتریان را تعریف کند. شما در حقیقت آن آژانس تبلیغاتی را به استخدام خود در می آورید تا بتواند به عنوان یک مشاور امین کارهای شما را انجام دهد. ممکن است با خود فکر کنید یک آژانس تبلیغاتی پول شما را هدر می دهد یا خود شما اگر راسا بتوانید کارها را هدایت کنید به نفع شما تمام خواهد شد. این اشتباه را تکرار نکنید اگر خود شما کارها را انجام دهید برای شما ارزانتر نخواهد بود، بنابراین اگر آماده اید که کار خود را به سطحی بالاتر ببرید این ۱۰دلیل را برای انتخاب یک آژانس تبلیغاتی به عنوان مشاور خود بخوانید:

پول خود راپس انداز کنید
یک آژانس تبلیغاتی چون کار و تخصص دارد می تواند هزینه های تبلیغاتی شما را پایین بیاورد. می پرسید چگونه؟ یک آژانس تبلیغاتی در طول سال با هزاران برند کار می کند و برای آنها تبلیغ می کند، با آنها داد و ستد دارد، پس نزد صاحبان رسانه اعم از بیلبورد، صداوسیما، رسانه های دیگر و در دنیای دیجیتال مارکتینگ با ناشران اصلی کار کرده و دارای اعتبار است و می تواند تخفیف هایی را از تولیدکنندگان تبلیغات دریافت کند. این اتفاق برای شما رخ نخواهد داد، کافیست شما تلفن را بردارید و به یک صاحب رسانه یا ناشر تبلیغاتی زنگ بزنید و از او بخواهید تعرفه هایش را برایتان بفرستد، از آژانس هم بخواهید یک تبلیغات مشابه را برای شما قیمت بدهد، اطمینان داشته باشید آژانس تبلیغاتی برای خرید مدیا بهتر از شما می تواند عمل کند.

خرج خردمندانه
همانطور که قبلا اشاره کردیم استفاده از آژانس تبلیغاتی می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های شما شود.آژانس تبلیغاتی می تواند بودجه ی قبلی شما را افزایش دهد، آژان سهای تبلیغاتی معمولا مدیاپلنر دارند که این مدیاپلنر می تواند استراتژی ها را تعریف کرده و ضمنا بودجه ی شما را به گونه ای تقسیم کند که بیشترین بازده را برای شما داشته باشد هم از لحاظ مطرح شدن کسب و کارتان هم درست خرج کردن بودجه ی تبلیغاتی شما.
یک مدیا پلنر درک کاملی از روند رویدادهای تبلیغاتی دارد و بدرستی می تواند برنامه ی تبلیغاتی شما را آماده و به اجرا برساند.
یک مدیاپلنربا شناختی که از دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین دارد براحتی می تواند بودجه ی شما را در کمپینی پخش کند که بجای یک هزینه ی بزرگ در آنلاین یا تبلیغ در یک نشریه و مجله، بودجه ی شما را بسیار موثرتر و مناسب تر خرج کند و بازخوردهای تبلیغاتی خوب هم از کمپین ها به ارمغان آورد.
انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که می گوید ما آنقدر پولدار نیستیم که کالای ارزان قیمت بخریم. پس برای کسب نتیجه سراغ کاردان باید رفت.

صرف جویی در زمان
شما در حال تلاش برای ایجاد یک شغل خوب برای خود و دیگران هستید، درگیری های روزانه نمی گذارد که یک تبلیغ را طراحی کنید، یک کپی و یا شعار جذاب را کشف کنید اما آژانس تبلیغاتی با تیم هایی که عاشق این حرفه هستند و کار کشته هستند، تمام این کارها را انجام می دهد. استخدام یک آژانس تبلیغاتی، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود، شما باید بتوانید روی جوانب مثبت کار خود متمرکز شوید. کار با یک آژانس تبلیغاتی معتبر باعث می شود شما روی سایر جنبه های شغلی خود متمرکزتر شوید و درآمد بیشتری را کسب کنید. تقسیم کار بهترین روش برای ایجاد درآمد است.

نگهداشت کارکنان
در حال حاضر شاید این فقط خود شما هستید که در حال پیش بردن فعالیت شرکت هستید، یا اینکه به همراه یکی دوتا نیروی اضافی برای کمک در بعضی از شرایط خاص هستید. در هرصورت شما مجبور می شوید که همه انرژی خود را صرف طراحی و تبلیغات کنید تا بتوانید حتی اندکی، تاثیر گذار باشید. به جای این، شما می توانید با یک شرکت یا آژانس تبلیغاتی قرارداد ببندید که همه کارکنانش از قبل برای این حرفه به صورت تخصصی آموزش دیده اند.

علم و دانش را به دست آورید
شما مالک و صاحب شغل خودتان هستید. ممکن است شما اطلاعات کمی درباره چگونگی یک کسب و کار موفق داشته باشید، حتی ممکن است که مدت طولانی و به صورت کاملا متمرکز مطالعه درباره تبلیغات داشته اید، اما بی شک شما هرگز از ترفندهایی که یک شرکت تبلیغاتی با کلی سابقه آن را کسب کرده است، آگاه نخواهید شد. دقیقا همین جاست که یک شرکت تبلیغاتی، می تواند پرقدرت حاضر شود.
آژانس های تبلیغاتی، همه روزه در حال بررسی، تحقیقات، تست کردن انواع و اقسام راه های موفق تبلیغاتی هستند تا بتوانند جایگاه شرکت هایی مثل شما را در بین مخاطبین پیدا کنند چراکه آژانس های تبلیغاتی به نیروهای متخصص در زمینه های هنر، تحقیقات بازار، نشر ودیجیتال مارکتینگ… به راحتی دسترسی دارند، در صورتی که اگر خود شرکت شما بخواهد فقط تنها یک نیرو از این رشته ها را استخدام کند، هزینه بسیار کلانی را برای شرکت به همراه خواهد داشت. درواقعا یک آژانس تبلیغاتی، فروشگاهی است که همه نیازهای خود را یکجا می توانید برای ارتقای شغل و حرفه ی خود تامین کنید. از ارتباطات آژانس های تبلیغاتی و متخصص بودن آنها بهترین استفاده را بنید.

راحتی
قطعا برای شما طراحی کردن یک کمپین، برنامه ریزی برای تبلیغات خیلی راحت نخواهد بود، مگر اینکه واقعا خودتان مشتاق طراحی کردن باشید. هم چنین جمع کردن تعدادی زیادی آژانس و صحبت کردن با همه اینها برای اینکه بتوانند جایگاهی برای شرکت شما پیدا کنند، کار خوشایندی برای شما نخواهد بود.
بنابراین درست ترین و راحت ترین کار این است که شما فقط یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای پیدا کنید و تمام خواسته های خودتان و هر آنچه که هست را به آن بسپارید، تا به بهترین نحو ممکن، بهترین تبلیغات را به شما ارائه دهند.

طراحی خودتان را ارتقا دهید
شاید ۱۰ سال است که شما از یک لوگو برای شرکت خودتان استفاده می کنید و یا اینکه در صفحه اصلی وب سایت شما هنوز جمله “به زودی این سایت باز می شود” به چشم می خورد. اگر می خواهید مشتریانتان واقعا شما و حرفه ی شما را جدی بگیرند، باید طراحی حرفه ای، آموزنده و چشم گیری داشته باشید تا مخاطب با یک نگاه اولیه، جذب طراحی شما شود. یک آژانس تبلیغاتی نه تنها به شما کمک می کند که طراحی شما ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه در عین حال آن مخاطبی که هدف شماست را جذب می کند. حتی آژانس هایی هستند که وب سایت خودشان برنده ی جایزه های جهانی شده است، این آژانس های تبلیغاتی را پیدا کنید و آنها را چون یک شریک تجاری در کنار خود داشته باشید، کسب و کارتان رشد خواهد کرد.
نکته مهم این است که کار کردن با آژانس تبلیغاتی، به شما این فرصت را می دهد که با فکری باز و راحت به باقی جنبه های شرکت خود رسیدگی کنید.

به دست آوردن ثبات
دنیای تبلیغات همیشه در حال تغییر کردن است. امروز توییتر است؛ فردا اینستاگرام. یک روز تبلیغات به صورت کاغذی هست، یک روز به صورت آنلاین.
اینکه تنهایی از پس همه این تغییرات بربیایید، غیرممکن است و به جای اینکه دائما در حال مقابله با تغییرات باشید، اجازه بدهید آژانس تبلیغاتی که به ارتباطات برند واقف است به صورت حرفه ای از پس همه این تغییرات بربیاید و با این کار از دانستن این موضوع که شرکت شما همیشه بهترین و به روزترین خواهد بود لذت ببرید.
در زمانی که تبلیغات محیطی با استقبال زیادی روبرو می شد ما شاهد بودیم که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی که رسانه دار بودند، بیلبوردهای برند ها را در مسیر و یا نزدیک خانه ی مدیر عامل نصب می کردند تا آن مدیر با دیدن تبلیغات خود به وجد آید. اکنون دنیای دیجیتال این فرصت را بوجود آورده که مدیر می تواند صفحات اجتماعی برند را بررسی و از نتایج تبلیغات بصورت همیشگی مطلع شود.

یک دیدگاه جدید ( چشم اندازی جدید )
شما هر روز شغل خود را مرور می کنید. از دیدگاه شما، ممکن است همه چیز عالی به نظر برسد اما از دیدگاه کسی که از بیرون نگاه می کند، ممکن است نکاتی به نظر برسد و باید تغییر کند. یک آژانس تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا دیدی جدید داشته باشید و از زاویه ی جدیدی به شغل و حرفه ی خود نگاه کنید. ممکن است از نظر شما موسیقی وب سایتتان عالی به نظر برسد، اما برای مخاطب بسیار قدیمی باشد. برای شما ، همه چیز احتمالاً عالی به نظر می رسد. برای یک فرد خارجی ممکن است مواردی وجود داشته باشد که باید تغییر کنند.
یک آژانس تبلیغاتی می تواند یک چشم انداز تازه به شما هدیه کند وکمک کند تا بتوانید در یک فضای جدید شغل خود را ببینید. شاید موسیقی که در وب سایت خود پخش می کنید برای شما عالی به نظر برسد اما برای مخاطب قدیمی باشد. یک آژانس می تواند به شما بگوید که شما نیاز به ایجاد تغییراتی دارید و در ایجاد آنها به شما کمک می کند و آژانس تبلیغاتی می تواند حس خوبی در مشتریان شما نسبت به برند ایجاد کند.

راه حل ها و نتیجه گیری
در پایان روز شما فقط به دنبال راه حلی هستید که بتوانید شغل خود را ارتقا دهید، برای شما ، مهم نیست که این راه حل چیست ، اهمیت آن تا زمانی است که به رشد شغلی شما کمک کند. در حالی که شما ممکن است موثرترین راه حل برای تجارت خود را نمی دانید، اما یک آژانس تبلیغاتی با توجه به هدف نهایی شما ، می تواند یک یا چند راه حل موثر برای شما پیدا کند. به نشانه ی بهتری نیاز دارید؟ یک آژانس تبلیغاتی می تواند این کار را انجام دهد.
آیا محصول جدیدی دارید که می خواهید خانم های ۳۴ تا ۴۵ساله از آن دیدن کنند؟ یک آژانس می تواند این کار را انجام دهد. آیا کسی برای کمک به شما در ایجاد لیستی از ایده های تبلیغاتی ضد شکست به شما کمک می کند؟ یک آژانس می تواند این کار را انجام دهد. شما نمی توانید تمام مشکلات را به تنهایی حل کنید، اما با کمک آژانس تبلیغاتی شما می توانید تمام این کارها را به صورت حرفه ای انجام دهید. اینکه شما اقرار کنید که نمی توانید همه این کارها را انجام دهید، اصلا شرم آور نیست، با کمک گرفتن از آژانس تبلیغاتی شما می توانید به صورت کاملا حرفه ای در حوزه خود پیشرفت داشته باشید. پس شما وقت و تمرکز خود را بر نقاطی که نیاز دارید صرف کنید، باقی ماجرا را کاملا به آژانس تبلیغات بسپارید. یک نکته بسیار مهم است به هر آژانس تبلیغاتی اعتماد نکنید. ابتدا در عالم تبلیغات، خلاقیت آژانس تبلیغاتی بسیار مهم است.آژانسی را پیدا کنید که سرشار از خلاقیت باشد.
منبع: وبلاگ آژانس ارتباطات برند آویده

Tags: آژانس تبلیغاتیکسب و کارکمپین
مطلب قبل

کوچینــگ بـرای ایـجـاد تغیـیـر

مطلب بعد

چرا نیاز به استراتژی داریم؟

مطلب بعد
چرا نیاز به استراتژی داریم؟

چرا نیاز به استراتژی داریم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

بلندینگ، بدترین ترند برندینگ

بلندینگ، بدترین ترند برندینگ

1 سال قبل
ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

ارتباطات حرفه‌ای درون‌سازمانی، نیاز اساسی روابط‌عمومی

1 سال قبل
چرا نیاز به استراتژی داریم؟

چرا نیاز به استراتژی داریم؟

1 سال قبل
برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

1 سال قبل

ما را دنبال کنید

  • 81 Followers
  • 37.6k Followers
  • 40.4k Subscribers

جستجو در دسته بندی ها

  • ارتباطات‌یکپارچه‌بازاریابی
  • استراتژی
  • ایونت مارکتینگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برند
  • برندینگ
  • تازه‌ها
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی
  • مارکتینگ
  • مدیریت برند
  • منتورینگ

BROWSE BY TOPICS

آژانس تبلیغاتی استراتژی ایونت مارکتینگ بازاریابی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ریزی برند برندینگ تبلیغات تبیلغات خلاقیت دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی سرمایه سرمایه گذاری سیمینار شبکه‌های اجتماعی لباس محتوا مخاطب مد مشتری مطالعه موفقیت نوآوری کتاب‌ کسب و کار کمپین کنفرانس‌

برترین ها

  • دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    دیزنی چگونه از استراتژی بازاریابی دیجیتال با موفقیت استفاده کرد؟

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • داستان سرایی در تبلیغات

    1 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • روابط‌عمومی امروز،بایدها و نبایدها

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • برترین برندهای روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۹

    0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • 0 بازنشر
    بازنشر 0 Tweet 0
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

No Result
View All Result
  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • ارتباط یکپارچه بازاریابی
  • استراتژی

logo-samandehi
هشت - مجله روابط عمومی، تبلیغات و برندینگ
طراح وب امیر فراهانی

ورود به حساب کاربری

رمز را فراموش کرده اید؟

Fill the forms bellow to register

All fields are required. ورود

دریافت رمز عبور

لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را جهت بازگردانی رمز عبور وارد نمایید

ورود